Meest gestelde vragen

Je vindt hier een overzicht van de meest aan ons gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je je vraag aan ons stellen door het contactformulier in te vullen. We doen ons uiterste best om je vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Onder het kopje WINKELS vind je onder andere het adres en de openingstijden.

Wanneer wij vacatures beschikbaar hebben kun je die vinden op www.werkenbijboon.nl

Je kunt je (open) sollicitatie sturen aan werkenbij@boonfoodgroup.nl of sturen naar Boon’s Pitstop, t.a.v. Monique Jacobs, Postbus 3128, 3301 DC te Dordrecht.

Via het contactformulier kun je ons laten weten welk product je in ons assortiment mist. Wij zullen vervolgens kijken of dit product toegevoegd kan worden aan het assortiment.

Wij adviseren je met het product (en de kassabon indien deze nog in je bezit is) terug te gaan naar de winkel. Daar zullen ze je klacht naar behoren met je afhandelen.

Je kunt je bericht hierover sturen naar info@boonspitstop.nl. Je bericht wordt dan doorgestuurd naar de juiste persoon binnen onze organisatie.

Ja, wij verkopen glutenvrije producten. Het personeel in de winkel kan je aanwijzen waar deze producten zich precies bevinden in de winkel. Ook kun je dit herkennen aan het oranje vierkant met een glutenvrij logo.

Via het contactformulier kun je je adresgegevens aan ons doorgeven met daarbij welke lijst je wilt ontvangen. Wij kunnen je een lijst met glutenvrije producten en een lijst met lactosevrije producten toesturen. Het is niet mogelijk deze digitaal te sturen omdat deze lijsten continu wijzigen.